#maradjotthon
Tájékoztatás a koronavírus járvány miatt az ügyfeleink és munkatársaink biztonsága érdekében meghozott intézkedésekről.
Annak érdekében, hogy megóvjuk munkatársaink, ügyfeleink, partnereink és hozzátartozóik egészségét, ügyfélszolgálati irodáinkat március 16-tól visszavonásig zárva tartjuk, kérjük ügyeiket az Online ügyfélszolgálatunkon intézzék.
Kérjük, lépjenek be, illetve ha még nem tették, akkor regisztráljanak a www.eon.hu/ugyintezes oldalunkon.
Online ügyfélszolgálatunkon az alábbi ügyek teljes körűen intézhetők:
- mérőállás diktálás
- számla és egyenleg megtekintés
- számla befizetés
- e-számlára váltás
- értesítés tervezett üzemszünetekről
Ajánljuk, hogy Online ügyfélszolgálatunkon keresztül váltsanak e-számlára, így kényelmesen intézhetik számlaügyeiket otthonról.
Minden más ügyben kérjük, hogy telefonos ügyfélszolgálatunkat keressék. Ennek elérhetőségét az alábbi oldalon találják:
Kérjük Önöket, hogy az átmeneti időszakban megnövekedett várakozási idővel számoljanak, ezért telefonos ügyfélszolgálatunk igénybevételét csak indokolt esetben javasoljuk.
Már korábban döntöttünk arról, hogy lakossági ügyfeleinknél azonnali hatállyal felfüggesztjük a tartozás miatti kikapcsolásokat. Ezzel az önként vállalt kikapcsolási moratóriummal kívánunk hozzájárulni ahhoz, hogy a veszélyhelyzet időszakában minden ügyfelünk számára biztosított legyen a villamosenergia-ellátás.
Óvintézkedéseink célja, hogy ügyfeleink zavartalan kiszolgálása mellett biztosítsuk vállalatunk és szolgáltatásaink zavartalan működését.
Ügyfeleink együttműködését és a megértést nagyon köszönjük!
(Forrás :eon.hu)