Figyelem!
Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy 2020. május 13-tól a veszélyhelyzet ideje alatt lejárt okmányok ügyintézése – Budapest és Pest megye kivételével – időpontfoglalás nélkül is lehetséges. Egyéb ügyekben, illetve a fővárosi és a pest megyei kormányablakokban, valamint okmányirodákban – a koronavírus terjedésének lassítása érdekében – továbbra is kizárólag előzetes időpontfoglalással történik az ügyfélfogadás. Az elkészült okmányokat kizárólag postai úton kézbesítjük. Javasoljuk az elektronikus ügyintézési lehetőségek igénybevételét.
Felhívjuk továbbá szíves figyelmüket, hogy a kormányablakokban működő adóügyi ügyfélszolgálatokon határozatlan ideig szünetel az ügyfélfogadás. Javasoljuk a NAV online szolgáltatásainak használatát, – írja a kormanyablak.hu .
